مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا حال و آینده ی یوونتوس است ، گومژ گران قیمت است

پوگبا حال و آینده ی یوونتوس است ، گومژ گران قیمت است

مدیر کل یوونتوس بپه ماروتا شک دارد که دومنیکو براردی به اینتر برود اما در مورد گزینه های رویایی مثل گومز صحبت نمی کند. براردی 21 ساله یکی از آینده دار ترین فوتبالیست های ایتالیاست، که به گفته ی مدیر برنامه هایش پیشنهادی جدی از اینتر دارد ماروتا در گفت و گو با توتومرکاتو وب از نقل و انتقالات یوونتوس گفت:

 

رئال مادرید به ما اطلاع داده که بند بازخریدش را برای آلوارو فعال می کند، ما منتظر پیشنهاد رسمی هستیم اما باید دید که بعدش چه اتفاقی می افتد، در هر صورت شانس ماندن موراتا در یووه کم است، در مورد پوگبا هم ما هیچ پیشنهادی دریافت نکرده ایم و او بازیکنی اساسی برای حال و آینده ی یوونتوس است. رایولا؟ او مدیر برنامه ی فوق العاده ای است و با او رابطه ی خوبی داریم، پیشرفت پوگبا هنوز کامل نشده است. با خرید میرالم پیانیچ و دنی آلوز ما از بازار جلوتر کاره کرده ایم و برای ساختن تیم برای سال اینده تلاش می کنیم. این بازیکن برزیلی از شروع هفته ی آینده در تورین خواهد بود.

 

بیانکونری با بازیکنانی نظیر آندره گومژ و خاویر ماسکرانو هم لینک شده است:

 

این اهداف کاملا رویایی هستندبارسلونا اجازه ی خروج ماسکرانو را نمی دهد و والنسیا هم مبلغ بالایی برای گومژ می خواهد که خریدنش را سخت می کند. لیختشتاینر؟ ما می خواهیم برای هر پست دو بازیکن با کیفیت داشته باشیم. براردی؟ من با روسای ساسولو صحبت کرده ام و فکر نمی کنم این بازیکن به اینتر برود، او یک مسیر دقیق را برای پیشرفتش انتخاب کرده است. او از آمدن به یووه سرباز نزد، بلکه تصمیم گرفت که یک فصل دیگر در ساسولو بماند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: